24 Temmuz 2014 Perşembe

Evinizin Ustası Siz Olun

Her evin ihtiyacı olan el aletleri, beklenmeyen durumlarda meydana gelebilecek çeşitli durumlarda tamirat yapabilmenizi sağlayarak kendi evinizin ustası olma şansını size vermektedir. Peki bunu nereden mi biliyorum? Çünkü geçtiğimiz gün evimde adeta ufak bir kriz yaşadım ve el aletlerinin önemini de böylece anlamış oldum!

Uzun süredir mutfak musluğunun giderinde bir sorun olduğunun farkındaydım aslında. Ama her umursamaz insan gibi ben de bu durumu sürekli erteleyerek ilgilenmeyi bir kenara bırakıyordum. Ancak bir sabah uyandığımda baktım ki mutfak lavabosu adeta havuza dönmüş! Çünkü tıkanan musluk gideri, musluktan akan damlaları sabaha kadar biriktirerek adeta ufak bir havuzun oluşmasına neden olmuştu. Üstelik bu da yetmezmiş gibi yerlere dökülen sular döşemeleri şişirmiş, parkelerin bir kısmının yapısını bozarak kullanılması imkansız bir hale getirmişti. Bu manzarayı görür görmez hemen apartmanın kapıcısını çağırarak yardım istedim, ancak bu durum onu bile aşmıştı ve bu nedenle bir usta çağırmak zorunda kaldık. Gelen usta sağ olsun, hemen musluğu ve musluk giderini değiştirerek duruma el koydu. Ben de bu sırada etrafı temizledim ve şişen döşemelerin yerlerine yenisini almak zorunda kaldım. Bu döşemelerin yeniden yerleştirilmesi de bir masraf oldu tabii...

Başıma gelen bu durumdan sonra soluğu bir yapı marketinde aldım. Hemen bir satış elemanından yardım isteyerek ev için gerekli olan tamirat aletlerinden almaya başladım. Testere, çekiç, pense, tornavida, vida, çivi ve ufak bir matkap satın aldım. Tüm bunları da bir alet çantasına yerleştirdim. Bundan böyle evimle alakalı hiçbir şeyde umursamaz olmayacağım! Artık beklenmedik durumlara karşı el aletleri sayesinde hazırlıklıyım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder